Her 5 kişiden biri “Çağrı Merkezi” dedi
Her 5 kişiden biri “Çağrı Merkezi” dedi

21 Aralık 2020

Belediyemizin vatandaşa daha iyi hizmet ve daha hızlı çözüm için kurduğu 4445539 numaralı Çağrı Merkezi’ni Lüleburgazlılar benimsedi. Sadece bu yıl ilk 11 ayda Lüleburgaz Belediyesi Çağrı Merkezi’ne 26 bin 818 çağrı yapıldı. Vatandaşa toplam 37 bin 383 kez geri dönüş yapılırken bu rakamlarla birlikte her 5 Lüleburgazlı’dan biri Çağrı Merkezi’ni aramış oldu.

Belediyemizin 2018 Ocak ayında, vatandaşın sorunlarına daha hızlı çözüm ve müdahale amacıyla kurduğu Çağrı Merkezi’ne son 11 ayda 26 bin 818 çağrı yapıldı. Vatandaşın şikayet ve önerilerinin yer aldığı çağrılar ilgili birimlere aktarılırken aynı dönemde e posta yoluyla yapılan 578 başvuru da kayıt altına alındı. Tüm bunlarla birlikte yapılan çağrılara vatandaşın memnuniyeti ve söz konusu çağrılarıyla ilgili bilgilendirilmesini içeren 37 bin 383 adet geri dönüş gerçekleşti.

2019’da 22 bin 82 çağrı

Öte yandan çağrı merkezine bu yılın ilk 11 ayında gelen çağrıların geçen yıla göre arttığı görüldü. Vatandaşların sorun ve talepleriyle ilgili 4445539 numaralı çağrı merkezine alışmaya başladığı görülürken 2019’da 22 bin 82 çağrının cevaplandığı görüldü. Yine geçtiğimiz yıl vatandaş memnuniyeti kapsamında yapılan geri dönüş sayısı da 29 bin 629 çağrı oldu.

Her çağrı kaydediliyor

Lüleburgazlıların günden güne alıştıkları Çağrı Merkezi’ne yapılan her bir çağrı tek tek kayıt altına alınıyor. Alınan çağrılar, hangi konuyla alakalıysa, ilgili müdürlüklere aktarılıyor. Çağrı Merkezi ekipleri çağrıyı birimlere aktarmakla da kalmıyor. Konuyla ilgili birimlerden bilgi alan Çağrı Merkezi ekipleri, talep ya da şikayetin durumunu vatandaşa geri dönüş yaparak aktarıyor. 

Tanınırlığı arttı

İlk kurulduğu günden bu yana her geçen gün vatandaş tarafından tanınırlığı artan Çağrı Merkezi, gelen çağrılara titizlikle verdiği cevaplarla vatandaşların büyük beğenisini kazandı. Her 5 kişiden birinin çağrı merkezini aradığı Lüleburgaz’da hedef, kentin tamamındaki vatandaşlara ulaşıp, talep ve önerilere anında çözüm bulmak.

DİĞER HABERLER
Asansörler düzenli olarak denetleniyor

Asansörler düzenli olarak denetleniyor

Lüleburgaz Belediyesi ve TMMOB Makine Mühendisleri Odası arasında imzalanan protokol çerçevesinde kentteki 2 bin 314 adet asansör düzenli olarak kontrol ve bakımdan geçiriliyor. Kontrol sonucunda güve...

DEVAMINI OKU
Kahramanlar hiç durmadı!

Kahramanlar hiç durmadı!

2024’te 927 yangına müdahale Halkın can ve mal güvenliği için 7 gün 24 saat görev başında olan Lüleburgaz İtfaiyesi, 2024 yılında 927 yangına müdahale etti. Bu yangınların 525’ini ot ve anız yangınla...

DEVAMINI OKU
LYSA’da çoksesli gece

LYSA’da çoksesli gece

Lüleburgaz Yıldızları Sanat Akademisi’nde 2025 yılının ilk konserini Lüleburgaz Belediyesi Koroları verdi. Sevgi, Çoksesli Çocuk ve Gençlik Koroları sanatseverlere unutulmaz bir akşam yaşattı. - Lül...

DEVAMINI OKU
6 asırlık sanat LYSA’da yaşatılıyor

6 asırlık sanat LYSA’da yaşatılıyor

Yaklaşık 600 yıllık bir geçmişse sahip olan Edirnekari sanatı, Lüleburgaz Yıldızları Sanat Akademisi’nde yer alan Nevin Erbil Atölyesi’nde gelecek kuşaklara aktarılıyor. Kültür ve Turizm Bakanlığı Som...

DEVAMINI OKU
LYSA ‘Ahh Şu Opera’ ile büyülendi

LYSA ‘Ahh Şu Opera’ ile büyülendi

Lüleburgaz Yıldızları Sanat Akademisi 29 Aralık Pazar akşamı opera ile yankılandı. Dr. Öğr. Üyesi Tufan Öztürk’ün sahneye koyduğu, piyanist Öğr. Gör. Fatma Şafak Pınarbaşı ve birbirinden değerli 9 sol...

DEVAMINI OKU
Tonlarca atık doğaya değil geri dönüşüme gitti

Tonlarca atık doğaya değil geri dönüşüme gitti

Lüleburgaz Belediyesi’nin geri dönüşüm uygulamalarıyla bu yıl da tonlarca atık geri dönüşüme kazandırıldı. 2024 yılında mobil atık toplama uygulamasıyla yaklaşık 25 ton, akıllı atık tanıma sistemi mak...

DEVAMINI OKU